Päronparty

Igår firade vi mej, även Bella och hennes kille kom hit från göreborg så de var riktigt roligt,
vi bada tunna och drack.

De sammanfattar nog de roligt i veckan :p
Dock händer de ju lite mera saker nu till veckan, på onsdag blir man 20 :D

Sen håller jag på bli tokig, Twiggy åt bra i ca en vecka hon åt de hon skulle ha alltså ca 9dl.
Nu total vägrar hon äta, förut ropade vi på katten och då kissen börja äta av Twiggys mat så åt Twiggy med men nu lägger sej bara Twiggy och tittar på medans katten äter hennes mat, hon har även slutat äta då jag blandar med burkmat, inget funkar länge jag blir tokig, hon har ätit 3dl idag de är allt.
Har fått tipset nu att jag ska spotta i maten, låter äckligt men eftersom de blir min lukt så kanske hon äter de är ju värt att prova annars ringer jag vetrinären och pratar med dom för så här kan vi inte ha de, de är ju snart ingen hund kvar.
Sen idag så har hon då riktigt vara trotsig eller nåt åt de hållet, först i morse så fick hon hälsa på en tax och ni som känner Twiggy vet ju att hon är lite osäker men sen så hon luktat så är de lugnt, men i morse börja hon morra och hålla på, dock var jag inte ute just då men sen så då vi är hos grannen så får hon busa med en labbtik på 5-6år, dock väldigt underlägsen labb men Twiggy älskar ju att busa med andra hundar, men då har Twiggy en pinne Andreas har kastat åt dom och Twiggy har då pinnen nedanför mej då jag sitter så då kommer labben (kommer inte ihåg vad hon heter just nu) och vill leka då morrar Twiggy åt hon, helvete vad jag blev arg på hon, hon har aldrig någonsin varit ego om saker jag har verkligen tränat med hon att dela med sej av saker för att man ska kunna lämna leksamer framme ändå dom är två utan bråk, hon ska fan inte hålla på så.
Sen är hon självmordbenägen med, grannen bor som på en kulle och hon springer ner för en slänt och då kommer de bilar, hon total dissar mej hon titta på mej då jag ropa efter hon men gick länge ner, tack och lov han bilarna ju se hon där i diket sen åker jag ner på rumpan tar tag i örat på hon och släpar hon upp då var jag inte speciellt glad kan jag lova. Kan ju lova att hon var billig idag. Men som sagt jag älskar hon lika mycket för de och skulle aldrig sälja hon <3

Och som vanligt blev de ett inlägg om stjärnan i mitt liv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0