Marmeladparty

Nu är de inte allt för många dagar kvar tills man fyller 20. :D
Just nu sitter Twiggy på mej, bokstavligen på mej, hon har en förmånga att göra de då jag sitter vid datorn.
Men tidigare fick hon ligga ute och äta älgben, hon fick två stycken så dom gick i skift haha
Imorgon blir de åka till karlstad så lillan ska vara hemma själv i några timmar de kommer nog gå bra de har ju gått förut, löpen börjar närma sej slutat tack och lov den är beräknad att sluta den 26 okt så lite mindre än två veckor kvar.

Jag har även börjat misstänka om lillan är mörkrädd för varje gång vi går ner för trappan och lampan inte är på så sätter hon sej längst ner och väntar på mej tills jag gått före hon och de har hänt några gånger nu. Dock gör de inte så mycket genom att hon verkar ju lita på mej genom att hon släpper mej före och sen vågar hon gå så de är ju bra.
Nu ska jag ta de lite lugnt ett tag kanske se lite tv :p
har ju faktiskt dammsugat och damtorkat lite uppe, vi håller på storstäda huset från topp till tå :p

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-15 @ 13:02:42
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hur är det med dig denna fredag? :)

2010-10-15 @ 13:33:18
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0