I morgon är en ny dag

De är som att jag glömmer bort min blogg mellan gångerna.
Men i allafall så i torsdags var vi och såg  Magnus Betner,
de är väl de roligt som hänt under veckan som varit.
I fredags hann jag faktiskt med mycket, jag hade tid hos ungdoms kl 11 sen efter de var jag in på af här i åmål sen s åkte vi och handlade mat.
I lördags låg jag hela dagen var så förbannat trött hade nästan inte fått sova nåt på natten sen på kvällen åkte vi lite bil :)
Och i går söndag plocka vi med oss Mimmi och Marcus och åkte till karlstad där jag och Mimma sprang på stan medans killarna titta på bilar jag införskaffade en ny bh men de är ju hemst jag plocka på mej 5 bh:ar i den storlek jag brukade ha och en passade jag blir rädd, min bobbis har växt dock var ja ju medveten om de för att bh:arna jag har hemma börjar vara lite små men jag är glad för bh:n jag införskaffade för 50kr :)
Idag blir de ta de lite lugnt ska väl kanske försöka städa här men får se om jag tar ag i de eller skjuter upp de hehe :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0