Dålig start på dagen

I morse började de inte allt för bra, var hur trött som helst då jag klev upp men jag gick en kissrunda med Lillan sen la jag mej igen men inte kunde jag somna om, upptäckte i allafall att Twiggy inte hade nåt trosskydd kvar i tikskydde då vi skulle ut så jag sökte igenom hela rummet men utan resultat så troligen ligger de i småbiter i hennes mage så jag hoppas de kommer ut "naturligt" .
Men i allafall så följde jag med Kristina in till stan och handla lite sen då vi kom hem började jag med en äppelpaj sen gjorde jag mat den åkte kladdkakan in i ugnen så snart blir de fika :)
Fattar inte vad jag fick för ryck, önskar dom kunde komma oftare men :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0