Cocosparty

Min vovve chockar mej, hon har inte varit så matglad sen i maj, vissa dagar har hon ätit vissa inte, hon har dessutom haft sina perioder så hon ätit rätt bra och andra då hon bara luktat på maten och tagit någon kula. I morse så åkte 2 dl torrfoder och ca 1 dl burkmat, (genom att hon inte ätit så bra har jag blandat i burkmat för de älskar hon så hon äter nåt) då klockan var vid 5 så började hon köra runt matskålen och slicka i den jag gav hon då 3 dl för de är de hon hon brukar äta upp i vanliga fall hon ska igentligen ha 4-5dl per/måltid men hon äter inte, hon åt upp maten så jag fyllde på mej 2dl de försvann, där vid 8 tiden så började hon köra runt matskålen igen hon fick 2dl till och då de var slut så slickade hon matskålen, hon har ätit ca 10dl i dag jag blir så glad, hoppas de fortsätter att hon äter nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0