Post :)

Som ni vet beställde jag WP sele igår tar dock ca 4 veckor innan de kommer.
Jag beställde även ett lugnande medicin till Twiggy för åksjuka till bil även för smällare m.m, de fick jag idag :D
Så i morgon blir de ut och åka bil på kvällen för att de om de hjälper något givetvis så förväntar jag mej inte de för då kanske jag blir besviken men vi får se hur detta går i morgon och några gånger framöver om jag ska beställa mera av de, för jag tror nämligen de sitter psyktiskt i Twiggys huvud genom att då vi segla ner var de rätt gunigt och de brydde hon sej inte av men samtidigt tycker hon de är roligt att åka bil men vi får se hur detta slutar de kan vara så att några postivia upplevelser utan illamående och kräkingar så funkar de hur bra som helst sen :)
Vi håller tummarna för de!
Sen väntar jag även post från Emma w som har skickat min present, lite sen men jag vet redan vad det är, för jag berätta att jag önskade mej de och hon köper alltid de jag vill ha :p
De är tossor till Twiggy så hon kan vara i garaget dom är ju även bra till annat med, ex om hon skadar sej eller nåt, men eftersom Andreas vill jag ska vara i garaget med han så kan de bli roligare om Twiggy får vara med också men genom att de kan finns saker hon kan trampa in så vill jag ha tossor/skor på hon där inne :)

Klart skrivet för mej kommer kanske mera i morgon :p


Länken jag beställde medicinen i från.

http://www.guldfisken.se/beta/catalog/sanal-relax-tabl-p-4981?osCsid=76aa15f6d00312ac50946ba951e3e7d4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0