Lite sömn och många tankar....

Gick och la mej vi 1 igår natt, tog tid innan jag somna, kl 6 i morse slog jag upp ögonen och kunde inte somna om :(

Idag (än så länge) är de en pissdag, jag mår skit fast de säger ju sej själft ganska bra då man vaknar kl 6 en lördag morgon och kan inte somna om pga tankar så yr i huvuder på en..

De finns som mkt jag skulle vilja skriva men har inte tänkt göra de.. !

Igår kväll kom i allafall Josse hit så idag blir de ta ut hundarna i skogen så dom får busa, min vovve kommer då bli skit glad dock fick hon springa lös i skogen med Rocky igår och de gick bra :p


"Låt ljuset vara ett hopp om att en dag kanske du också kan få känna lycka"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0