Lite allt möljligt :p

Hade en jätte trevlig kväll i går med Andreas, Mimma och Marcus, vi spela poker och drack lite gran :)
Dock blev de rätt sent sen så kunde jag inte somna sen komme Mimmi in 6.30 på morgon och sa att Rocky lät konsdigt de var de att han tjöt och ville ut och kissa bara då de var bara he sej upp och ta ut hundarna :p
Så jag har sovit ca 3 timmar i natt, så är inte allt för pigg idag men jag lever :p

Sitter nu och tittar lite på bilder på WP selar, jag vill verkligen ha en WP sele nu så jag kan dra i gång seriöst med Lillan jag vill inte att hon drar så mycket då hon inte har rätt sele.
Men jag har som inte råd att beställa en sele nu, har bara nå få kroner men de ska jag handla julklappar för dock är jag klar med mamma och Emma w, så pappa och Andreas kvar sen får jag se om de blir nå litet till syskonen.

Här kommer i allafall en länk till en jätte bra WP sida, sen om någon vill sänka en krona eller två så jag kan beställa ett sele blir jag inte ledsen :p

http://www.hardcoreharness.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0