Från Liten till Stor <3

Livet känns bättre men inte på topp, är i allafall glad över att de har kommit snö.
Dock har de blivit lite motion för Lillan under några dagar, vi har mest legat inne, dock i dag gick vi en lite längre sväng då hon fick springa lös.
Har även tagit fram Twiggys mina julgran idag och pyntat den :p
Den är så söt, sen står hennes lilla tomte nedanför som hon fick av mamma förra året :)
Ska även hänga upp 24 små grisöron i granen så hon har som en egen julkaländer med, gjorde det förra året med, hon är som min bebis :)


Inte snyggaste bilden men där var då jag just fått hon :)


Inte bästa kortet men här var hon ca året och nu för tiden är hon lite för tung för att lyfta :p


Kommentarer
Postat av: Linda

jo det känns faktiskt riktigt skönt! Men det som gjorde susen för honom var nog att jag fick tips om att välja ett foder med mindre proteiner :)



Jadu, för tillfället drar vi väldigt lätt & det har blivit ungefär hans egen vikt. Men det blir ju att lägga på en hel del mer nu när det glider så bra på snön :P Men på bar mark har han inte dragit mer än 80kg ännu :)

Hur går det för er då?!

2010-11-26 @ 13:46:02
URL: http://lindaaerikson.blogg.se/
Postat av: Linda

Ooh, det låter ju toppen! När är selen beräknad att komma då?

2010-11-28 @ 15:06:28
URL: http://lindaaerikson.blogg.se/
Postat av: Linda

Ooh, hoppas den hinner komma då :D

Om du är sugen på att dra med oss när du kommer hem så är det ju bara att säga till! :D

2010-11-29 @ 14:20:54
URL: http://lindaaerikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0