Äppelparty

Som många kanske vet fyllde jag 20 i onsdags.
Ärligt talat har jag ingen aning om vad jag ska skriva, Twiggy har då börjat trosta lite mindre sen jag börja vara stenhård med hon, dock äter hon inte så som jag hade velat så ska ringa veterinären på måndag och prata med dom sen får vi väl se om de blir veterinär besök eller om de inte är något allvarligt. Dock har hon börjat äta bättre då Rocky är här så hon känner då konkurrens så de är ju bra.
Jag i allafall nyss varit ut på en kortare sväng med Twiggy och Rocky, jag hade gärna velat gå en länge men genom att ingen av dom lyssna och skötte sej allmänt dåligt blev de en kort sväng, de är lite tidigt för att mitt humör ska hålla sej på topp då två hundar yr omkring och jag efter som en vante, de är fan inte lätt, Rocky på 50kg, Twiggy på 30, dock så tycker i allafall Rocky inte om då han "stryps" så han saktar alltid in en snabbis då halsbandet drar åt medans Twiggy kan dra så mkt att man hör att de är jobbigt att andas, så har hon bestämnt sej för ner i diket då gäller de att vara berädd eller bli dragen i diket :p

Ajja, i kväll blir de i allafall och till Frida och äta mat, hon ville nämligen fira mej :)
Sen får vi se i morgon om de blir stan en sväng om de inte blir så att Andreas måste jobba.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0