Tankar och tårar

De blir bara värre och värre för varje dag, jag har börjat få ont i magen nu och ett tryck över bröstet, ångest?
Helt seriöst funderar jag på att ta Twiggy och ett tält och bara sticka till skogen någonstans för att ta hand om mej själv och tänka utan att nån stör mej.
De var länge sen jag verkligen mådde så här dåligt psykist, vist har jag mina svakor precis som alla andra men jag vet vad som väntar nu, de är inte bara några dagar.
Sitter iallafall och försöker få i men yougurt nu men de går inge bra, känns som jag vill kräkas upp den igen.
Ska snart gå en lång promenad med lillan eller lägga mej och se film får se vad som lockar mest måste bara få i mej nåt att äta..

Kommentarer
Postat av: Malin

Älsklingsgumman!

Vad har hänt? Vill du prata om det så finns jag här. Älskar dig <3

2010-05-12 @ 14:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0