Sömnlös natt igen

Ännu en natt som verkar blir sömnlös, har inte fått sova på 3 nätter nu börjar vara rätt sliten :(
Tack och lov att ja får sova ut i morgon men bara för de kommer ja väl vakna före fan.
Tänk om man kunde få slippa tankarna bara för en stund , men de funkar visst inte så.
Tur jag har mitt underbara monster och mysa med då det känns svårt, men hon verkar då ha varit ledsen idag med, hon har inte haft den energi hon brukar ha, sen försökte jag busa med hon men hon titta på mej som om jag var tokig men vi la oss isället och myste i sängen hon la sej på rygg så jag la mitt huvud på hennes bröstkorg och lyssnade på hennes hjärta och de kändes så bra :)
Snacka om att hon är mitt allt utan Twiggy skulle jag nog inte orka med sånna här dagar/kvällar.
Nu ska jag krypa ner i sängen och pussa på min älsk <3


Twiggy tyckte att matte hade tagit kort klart nu :)
(jag vet jag är ful på kortet men men)

Kommentarer
Postat av: Loella

Haha! Ni är ju toksöta!

2010-05-14 @ 00:27:16
URL: http://cedlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0