Slapp skrivning.

Jag vet jag har inte orkat berätta dagarna men sånt är livet vet ni.
Men i allafall för er som undrar har jag skrivit en insändare till norran om kamphundar, fick den klar igår,
sen idag på morgonen så har jag dammsugat nerdre våning för man kunde nästan tro att vi hade en gruslåda där nere så nu hoppas jag att pappa ser de (troligen inte) sen har jag kört i gång en tvättmaskin och en diskmaskin på morgon känner mej ovanligt duktig dock så mår jag inte så bra psykiskt idag hade helst av allt bara kurat ihop i sängen och sovit bort hela dagen men de funkar ju inte tankarna finns ju ändå kvar då man vaknar så de är lika bra att göra saker så man får de bort gjort. Ikväll blir de iallafall ut och springa med emma w och twiggy, hoppas kopplet håller den här gången, twiggy tvär drog ju i väg med det för gången den hade jag en hund på rymmen och ett koppel som var två koppel. :/
Nåt jag borde göra är att renbädda för nu är Twiggys löp över men jag orkar inte nu de får bli en annan gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0