Måndag 17 maj

Började med att stiga upp 07.30 för att hinna en sväng med lillan innan jag skulle till stan, åkte till stan hade ett jätte kort möte men jag passade på att häng en stund på stan då och Emanuel o höll mej sällskap :)
Kom hem vid ca halv 1 och då var de bara byta kläder och ut och motionera blev faktiskt stolt över mej själv idag :D
Hem sen duscha och nu sitter jag här och gruvar mej för hundkursen i kväll, vi ska ha inkallning och jag har inte tränat så mycket på de så jag är lite nervös men jag går ju kursen för att lära mej mera så jag och Twiggy kan utvecklas :)
Jag är ändå stolt över min lilla skithund och mycket har jag nog att tack över att hon är en sån lugn hund (inne) sen hundcafet eftersom vi har hängt där mycket.
Ni får hålla tummarna för mej ikväll att de kommer gå bra :)

Min älsk tycker inte riktigt om vatten men ibland gliiiiiiider man bara i :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0