Livet suger

Var på fest i går, de började bra men slutade sämre,
jag åkte hem mitt i natten för jag orkade inte mera då, jag var inte ens full för min mage hade börjat  göra ont så jag fick aldrig mej tillräckligt med alkohol för att bli full.
Men i allafall så då jag kom hem ville jag bara krypa ner i sängen och mysa med min ögonsten men hon var inte hemma hon och pappa var ute på promenad för givetvis hade pappa somnat i soffan så hon hade inte fått varit ut en sista sväng men i allafall d jag hörde att dom kom hem så skrek jag hallå och vem om inte Twiggy känner igen mattes röst så hon kom i full fart upp för trappen och nästan hoppade i min famn, hon yladen och viste inte vad hon skulle göra. Men i allafall så kryp jag och lillan ner i sängen och titta lite tv en stund sen somna ja.
Sova ca till 10 i morse vaknade upp och inser att mitt liv är inte bättre i dag mår fortfarande dåligt psykiskt och de lär nog vara så i några dagar men sånt är livet de är bara brtya ihop och komma igen, mer kan man inte liksom bergära.
Nu ska jag springa på toa sen lägga mej och se 3:e filmen för dagen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0