Jobbig natt

Vaknade vid ca 2 tiden i natt och jag tror jag fick ett migränanfall men jag är inte helt säker men i allafall hade jag så ont i huvudet så jag började nästan gråta sen kunde jag inte se klart heller. Låg i allafall vaken ca 1 timma med denna smärta innan jag somna, jag försökte allt, jag tog alvedon låg på spikmattan för att kunna slappna av, och tillslut så la jag igen ögonen.
Otur nog då de blir så för mej brukar jag vaknat med ont i huvudet med och jag hade några saker att utföra i dag så de var bara ta mera alvedon och sätta igång.
Trots min huvudvärk har jag målat och sprungit idag, jag funderar även på att göra nåt mera för ligger jag i sängen hela dagen kommer jag bara få ont i ryggen med men jag får se vars de bär av nu har jag i allafall tänkt se om jag kan vila en liten stund har inte blivit så mycket sömn så.. sen hoppas jag att de blir en mjukglass med Emma w efter middan om de inte blir attk klippa sej men vem vet kanske hinner med båda sakerna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0