Helgen

Dagen började med att ut och springa med Emma w sen kratta klart deras gård sen blev de hem och sova ett tag de var inte alls mening men..
sen så gick jag en lång sväng med lillan, hur härligt som helst :)
Tänkte bara meddela för er som läser att jag kommer bo ute i skogen i helgen inget internet men de kan vara bra så jag kommer inte uppdatera nåt under helgen men ska bli skönt med en mini "semester" med Twiggy innan jag åker till sunne för party och givetvis tette :)
KOmmer ju vara utan min bebis i nästan 2 veckor så, de kommer vara jobbigt.
Ska ta och packa lite för helgen så ja inte behöver gå i samma kläder hela tiden :p hoppas på sol då blir de ligga ute och sola sen motionera med lillan med :)
Finns på mobilen om de är nåt :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0