Onsdag

Helt plötsligt var de onsdag, oj vad dagarna bara rinner i väg.
I morgon flyttar kelly (kanin) in, länktar så mkt ska blir skönt att ha en kanin igen saknar de så mkt :)
Hm va inte glad på Twiggan idag hon åt upp min midda :( den skit hunden men hon har en stor plats i mitt hjärta, jag har börjar tänka i kväll tänk om de händer hon nåt så jag inte kan ha kvar hon, jag kommer ju gå under. Hon är verkligen mitt allt jag vet inte vad jag skulle göra utan hon på dagarna?
Nu sitter jag då med blondering i håret, utväckten började vara rätt lång så de var daxs sen ska man ju på inflyttningsfest på lördag så :p
Jag har haft jätte ont i magen dom senaste dagarna sen så känns de som en sten ligger och trycker på hjärtat jag under om jag är på väg in i en depression igen :( hoppas inte jag orkar inte med en sån just nu.
ska snart skölja ur håret sen blir de mys med lillan och prata i telefonen :)
Nu blev ni nyfika va? vem ska jag prata med?... hehe de får ni inte veta :)


Älskar verkligen Twiggy av hela mitt hjärta och hon får mej alltid att le då jag mår som sämst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0