Jag vet de var länge sen....

Nu var de ett j*vligt bra tag sen jag skrev jag vet,
men ärligt de har inte hänt så mkt nytt, jag och emma har börjat ta tag i morgonpromnaderna ordendligt nu och går jätte lång nu för tiden, för nån dag sen så gick vi till viktors jobb och hälsade på :)
Idag så har jag varit i stan och träffat lite folk sen handlat lite, eller ja om man kallar att hämta ut medicin och köpa ett ben + hårfärg att handla, btw jag var till läkaren i går han var snäll och skrev ut smärtstillande till min mensverk och mina leder + omeprazol till min mage :) sen tog dom mitt blod med så jag hoppas dom hittar nåt fel för jag börjar vara less på att ha ont hela tiden, en normal 19 åring ska inte få så ont att man inte vill rör sej efter en timmas promenad och nej de är inte träningsverk.
Jag har som haft problemen i flera år.

Jag och Emma har även börjat med vattengympa, (minns inte om jag skrivit de tidigare) men i allafall vi har varit där några gånger nu och det är jätte kul, syns bara att sist vi var dit hade jag så ont i knäna så jag kunde inte ge allt :(

Livet känns faktiskt rätt okej just nu, ska kanske börja plugga till hösten, ska söka i allafall som hundskötare jag hoppas verkligen jag kommer in de skulle vara perfekt för de är på distans,
jag vet kan man tro jag Matilda Eriksson plugga?!

Nä nu ska jag försöka ta tag i städningen så den blir gjord, ska städa från tak till golv okej kanske inte bokstavligen men ni fattar :P
är verkligen inte pepp, fuck jag måste byta sängkläder men :)
Nä nu ska jag ta och göra de och jag hoppas jag hinner innan vildingarna (mira o twiggy) kommer in, dom är nämligen ute med pappa just nu :)


Ny bild på mej och Lillan :)
Mitt monster :P


Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0