Ingen bra dag.

Dagen började rätt bra må jag säga men sen kom kvällen och då kom alla beskymmer med.
Orkar du inte läsa mina "klagomål" sluta läs nu!

För de fösta, jag har inge pengar och leva på denna månad, har bara pengar till de viktigt. (om änns de)
För de andra, mitt CV lever inte kvar så jag måste skriva om det = suger balle
För de tredje, de känns inge bra (inte många som vet vad jag menar men men skit samma de är bara inte som jag trodde de var)
För de fjärde, har inge jobb så jag tjänar inga pengar
För de femte, livet är allmänt piss nu så jag ska bli hora så då är två problem ur vägen :P
För de sjätte, min hund är i "hög" trotsen så jag tror jag mördar hon snart.

Nu tror jag att jag har klagat nog för stunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0