Fredagkväll

Här ligger man i sängen en fredagkväll, de känns inte allt för ok men sånt är livet då man har en hund.
btw så roar hon mej rätt bra just nu, hon ligger och tuggar/äter på sej själv, normal hund eller?
De värsta är att hon tjuter till i bland då hon tuggar för hårt men hon fattar inte att de är hennes eget fel :P

Dagen har väl varit bra, steg upp i morse var ute på en kort prommis med emma och mira, sen blev de stallet och rida sen en fin avsluting med motion på badet :)
Sen om jag ska vara ärlig har jag bara legat och sett film hehe :P
Nää seriöst ska äta nå midda kanske, jag vet klockan är 18,27 och jag har inte ätit midda men jag åt faktiskt lunch 15.00 typ haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0