dagens funderingar och annat

Dagen har då varit bättre än i går, tack och lov för de!
Jag har börjar med att skriva om mitt cv och personliga brev så nu är de på god väg,
har även kollat upp lite utbilningar/jobb.
Twiggy har sköts sej bra i dag med hon gick rätt fint i dag och jag blev chockad då vi gick med Linda och Hobbe för hon var nästan inte alls intresserad av Hobbe så vi passade på att träna gå lös, Hobbe tyckte de var skit spännade då Twiggy var lös men Twiggy sköte sej otroligt bra :)

Just nu sitter jag i sängen och beklagar mej att de inte finns nåt att se på tv sen så har jag börjat tänka lite på AF, tänk om alla vi arbetslösa (arbetsökande som de fint heter) aldrig gick dit? Då skulle dom på AF få känna hur de kändes att vara arbetslös, jag tycker vi borde satsa på att sluta gå dit man får ju ändå ingen bra hjälp där så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0