Bläääääääääääääääääääääääää!!!!!!

Vet de var länge sen jag skrev men helt ärligt så är de så att jag inte orkat, sen så har de inte hänt så mkt nytt heller.
Hm får se här de som då har hänt är, tagit septum, varit i stallet, varit på föreläsning och nu sitter jag och försöker hitta utbildningar/kurser om hund som jag kan gå som inte kostar allt för mkt pengar men i denna värld verkar allt handla om just pengar!
Blir less, ska man inte få ha råd med att hålla på med de man tycker är kul och nåt men verkligen brinner för?!
Funderar seriöst på att bli hora nåt år eller två för att tjäna lite pengar så man kanske har råd till att göra nåt eller vad säger ni där ute?

Jag har två saker jag verkligen brinner för och de är hundar och piercingar, hund ligger nummer 1 och jag är berädd på att utbilda mej och läsa på men nu kommer vi in på pengar igen, vad kostar de inte att utbilda sej till ex hundinstruktör, jo multum.
JAJa får se hur mitt liv slutar, vem vet helt plötsligt kanske ni ser mej på gatan :P

Tur jag har min lilla Twiggy som inte är så liten längre, väger 25kg och är ca 55cm hög. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0