Vilken dag....

Min mobil ringde i morse de var Christina som undra om jag kunde ta hand om Tati för hon hade så ont i foten (hon har diabetes och fått ett sår som aldrig vill läka) eftersom jag inte hade nå viktigt för mej sa jag givetvis ja.
Hade då dock glömt boer hur mycket en siberian husky kräver i motion, lyckligtvis skulle jag följa Emma till stallet så hon fick rejsa av sej lite där sen har jag varit ute och sprungit 2 svängar med hon och Twiggy, hm de var fel hon som blev trött haha, Man kan inte tror Tati har gjort annat än sovit i dag hon ochTwiggy ligger just nu och brottas i soffan. Aja nu ska ja inte klaga hon är en fin hund är dock lite nervös över i morgon har möte i stan och ska lämna monstrerna hemma själv hoppas huset står kvar då ja kommer hem :p
Nu ska jag faktiskt bädda ner mej i sängen och vila jag behöver de verkligen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0