Varg?

Igår kväll blev Twiggy tokig, hon reste ragg, morrade och skakade hur mkt som helst och troligen var de en varg i närheten, de var verkligen inge roligt, skulle ut med hon sen med för hon skulle få kissa en sista gång men då vi gick ut satt nosen fast i baken och hon morrade och reste ragg åt ett hål sen har min natt varit så att jag fått sova 1-2 timmar för hon har legat och morrat hela natten antagligen blev hon så osäker i går att allt var farligt de vat verkligen inge roligt att vara med om det. Vist vet jag att Twiggy kan morra och dola på för hon ser "spöken" men hon har aldrig någonsin skakat då hon blivit osäker/rädd. Hon viste inte heller vars hon skulle ta vägen hon vadnrade hela tiden fram och tillbaka. Usch inge rolig upplevelse, hoppas jag slipper vara med om den igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0