Sammanfattning

I söndags hände de inte allt för mkt, fick se en grävling så troligen var de den Twiggy har reagerat på för några nätter sen, i går var de också en slappar dag, förstår inte de händer inte så mkt :p haha
Mamma ringde mej faktiskt i går kväll, berätta för hon att jag troligen kommer åka tillbaka hit ner efter vi varit upp och hon tog de bra trodde nästan hon skulle sätta sej lite på tvären men hon har väl insett att jag är snart 20 och hon har inte så mkt att säga till om och alla ni nu som tänker, men skit ska du flytta ca 100 mil för en kille tänk om de inte håller, ja tänk om, då är de bara flytta hem igen svårare än så är de väl inte?!
Idag är jag vovvevakt åt Rocky sen har jag ju min bebis självklart :)
Blir nog ta de lugnt idag med, ska ut på en prommis lite senare dom fick en sväng då jag steg upp vid 7.30 så dom fick sina behov :)

Go vovvarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0