Jag finns igen :)

Jag har hämtat ut mit legg idag :)
Riktigt skönt :D

Dåligt väder har vi då, men humöret är uppe ändå :p
Kristina (andreas mamma) bakar bullar, själv sitter jag här och dolar på ska se om jag hittar nå bra filmer man kan se på senare :)
Vi har även varit och handlat idag, Twiggy fick stanna hemma de märks att de var länge sen hon var ensam hon tyckte inte om att vi åkte men huset stod kvar och allt var helt sen hade ju hon även Rocky som sällskap :)

Jag håller även på strypa Twiggy, 1 år trotsen och hon ser spöken så hon morrar och skäller lite då och då men de är sånt man får ta då man skaffar hund, men en sak är säkert ingen mera valp eller jo en efter Twiggy annars blir de bara vuxna hundar jag skaffar hedan efter :p
Sen har Twiggy fått för sej igen att då hon inte får som hon vill blir hon sur och skäller på mej, hon gjorde även så då hon var mindre och jag trodde nästan jag hade vunnit den kampen för de är jätte länge sen hon gjorde de men icket i går fick jag två utskällingar av hon men nu vet jag ju hur jag ska hantera dom :)
En bra sak är att hon har börjat visa mera underlägsenhet för mej och de gillas :)

Min gamla kisse Snuttan. R.I.P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0