I morgon är det fredag :D

I morgon är de då fredag som alla var (hoppas jag) de betyder alltså att jag startar min semester, eller den börjar helt nästa helg men i allafall så åker vi i morgon, jag ska då segla med pappa, viktor och twiggy ner till min syster i lugnvik sen nästa fredag kommer Andreas dit och hämtar mej med bil sen lördag åker vi till åmål :)
Btw var jag in på baknen idag för att kolla om mitt legg kommit för ja åker som i morgon och de är över 2 veckor sen jag skicka in alla pepper och all skit som ska göras, men nej de skulle ta upp mot 3 veckor till för folk har börjar gå på semester.. suuuuuuuuuuuger men iallafall var dom jätte gulliga och dom kunde skicka mitt legg till åmål till banken där för jag bli trots allt borta ca 7 veckor. :) Så de var en lättnad, sen har Twiggy blivit vaccinerad idag med så nu är man 372 kr fattigare plus att jag är skylldig Loella 300kr för flyttvästen till Twiggy men pappa är grinig och jag får inte låna av han och jag kommer inte få nå pengar denna månad (s*atans, h*elvets, j*vla soc säger jag bara) jag har iallfall skickat in och överklaget så vi får se hur det går (håll tummarna)
Sen eftersom jag ska segla ner till min syster kommer jag vara utan internet så jag kommer inte uppdatera så ofta men då ja är i åmål ska jag väl försöka hinna snöra in nå inlägg då och då så ni vet att jag lever, har ni tur kanske nån bild med ;)
Gud jag hoppas att jag får med mej allt jag behöver för att kunna överleva, tänk om jag glömmer nå viktigt, tur iallafall att emma p finns så hon kan skicka med posten i så fall :p
I morgon blir de en dag att njuta av i allafall har några småsaker som ska packas sen duscha, annars blir de njuta av stallet och lugnet sen ska ja städa emma ps bil, jag förstår inte hon klagar på hundhår och de är inte miras :p
Har varit duktig och dammsugat hustet ikväll så de är bort gjort, puuuuuust.
Nu ska jag sluta babbla på och lägga in nån bild om jag hittar någon fin dvs :)

Ni fick en bild på Twiggy i båten :)
Någon som tror de kommer vara problem att segla med hon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0