4 juli

Dagen började bra, sol och varmt och kring lunch gick jag och Linda ner till båthamn för att bada vovvarna vi fick även låna flyttvästar till vovvarna av Loella :)
Sen så vi skulle lämna igen dom så frågade Loella om jag ville köpa flyttvästen de räddade typ min semester, jag har varit lite orolig över om Twiggy faller av båten hon får lite panik i vattnet nämligen så en sten lättade frå hjärtat på mej. vi har även haft lite båt träning idag, vi gick av och på båten och ur och i båten :p vi var även en stund i båten, de var då inget som var nåt problem för lillan, dock måste hon har hjälp att komma på och av båten och in i båten men de förstår jag men hon kommer nog lära sej nåt knep till slut :) Om vädret är bra ska vi prova ut och segla i morgon för att se hur hon reagerar på de hoppas allt går bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0