3 juli

Det har väl inte hänt nåt direkt spännande dom senaste dagarna men tänkte slänga in ett litet inlägg ändå :p
Har iallfall tillbringat dagen i burvik med Emma w och Sofia de var underbart att få komma ut och ha roligt utan hund, skaffade hundvakt så jag verkligen fick slappna av för en dag :)
Vi började våran lilla tur på hällerna men åkte rätt fort där ifrån och åkte till sarasand och spelade kubb och badade lite, tillochmed Emma badade tror fan jag aldrig sätt Emma doppa sej haha :p
Kom hem kring middastid och jag och Emma beställde pizza jag har verkligen inte råd egentlien men jag orkade verkligen inte göra någon mat livet är inte riktigt på topp just nu men sånt är livet.
Iallafall på torsdag eller fredag seglar jag, pappa och Twiggy mot lugnvik (kramfors typ) pappa ska hälsa på syster och barnen jag kommer stanna nån/några nätter där sen åker jag vidare till åmål för att vara med Andreas (omg ni fick veta hans namn) :p Kommer då att vara i åmål till vecka 35 sen kommer vi upp hit sen vet jag inte om jag åker med ner igen eller om jag stannar kvar här uppe det får vi se om då tiden är inne :)
Ikväll blir de iallalfall att bara ta de lugnt och njuta av lugnet.
Här kommer några bilder på lite alltmöjligt som hänt i sommar som jag varit med om :)


Båthamn

Burvik

Kubb med Emma w och sofia

Ute och kör Ron

Mitt underbara monster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0