Hm de var nu ett tag sen jag skrev

De har inte hänt så jätte mkt nytt, men jag har hittat en bror till Twiggy tvär så skulle då ägaren sälja han men dom som köpte han hade också ett syskon till Twiggy så jag hoppas att jag kan få nån mail adress eller telefonnummer så jag kan kontakta dom för de vore jätte kul att få veta lite mera om min lilla kicka :) Så håll tummarna åt mej att jag får kontatk med uppfödaren med för dom som köpte Twiggys bror hade köpte sin hund direkt av uppfödaren och de hade inte Twiggys brors gammla ägare gjort.

Idag blir de ligga inne hela dagen de blåser is ute och de suger.. :/ så är de nån som vill komma och se film och ligga under ett varmt täcke med mej så vet ni ju mitt nummer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0