Förkylning.

Har nu varit hos Emma hela helgen och vi har haft skit kul :)
Men som sakt de ska alltid komma nåt tråkigt då man har haft kul så min förkylning har blivit mycket värre, just nu ligger i feber och halsen gör ont och jag tror jag ska frysa ihjäl. Och tll råga på att så åkte mina fiskar til Johanna i morse så jag har saker jag måste städa/plocka utan plus att jag måste verkligen tvätta och städa här hemma men tyvärr räcker inte min energi till så den får gå till att sitta framför datorn och se film :)

Sen suger de verkligen att vara sjuk då de är så vacker väder ute så man vill vara ute hela tiden.
Men men de kommer väl fler dagar med sol? eller? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0