Låt mej vara den jag är..!

Jag har kommit på att varje gång livet känns meningslöst så blir ALLT mindre värt i mitt liv..! (finns undantag)
Varje gång jag mår dåligt funderar jag på att plocka ut alla mina piercingar för att alla klagar på dom, de finns några få vänner som tycker jag borde verkligen ha kvar dom inte tycker att jag passar skit bra i dom men de finns mest dom som tjatar och tjatar på att jag ska plocka ut dom och då jag då blir ledsen så hör jag bara allt tjat om jobb, piercingar, ekonomi och Twiggy.
Ibland känns de bara som att jag ska plocka ut alla piercingar, skaffa mej ett jobb som jag egentligen inte vill ha och sälja Twiggy för då kanske alla är nöjda, eller inte alla jag är inte nöjd för då får jag inte vara mej själv.
Jag är piercingar, jag är en som lever i nuet och tar dagar som dom kommer, jag tänker inte på att jag måste ha ett jobb för att få pengar, jag tänker inte sälja Twiggy för att alla andra vill de för hon är en del av mej och en del av mitt liv.
Kan inte folk bara sluta tjata på mej och låta mej vara den jag är..!?
Jag tänker inte förändras bara för alla andra vill de, låter du mej inte vara den jag är kan du ju sluta umgås/prata med mej.
DET HÄR ÄR JAG OCH LÅT MEJ VARA DEN JAG TRIVS MED ATT VARA..!!


15 mm.


Piercingar


Färgklick


Lite lätt speciell


Min underbara hund som gör mina dagar


Men de bästa av allt, endå mina så brister och fel har jag en underbar person att dela mitt liv med.
Sen finns de en massa mera saker som gör min personlighet men detta är som viktigaste i mitt liv som gör MEJ..!


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Jag älskar dig precis som du är!!!!

2010-12-14 @ 20:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0