Lång natt, lång dag..

Vi börjar från början,
allt började igår efter hon ätit midda, hon börja slicka sej runt munnen, man såg varje gång hon svalde hur hon kämpade och hade även lite svårt att andas, detta på gick fram och tillbaka, där vid 10 tiden så lyckades hon somna och allt var lugnt till halv 1 på natten då hon kräks.
De första jag gjorde då jag vakna var att ringa veterinären, de vara bara att komma in, som jag även misstänkte var de tonsillerna (halsmandlarna) som har börjat krånglat så nu ska hon äta pencellin i 7 dagar så jag hoppas allt blir bra och vi slipper operera. 



Eftersom allt jag planerat idag inte skedde, blir de städa, tvätta och skura upp mattan hon spydde på i morgon..
BTW Köpte även att sele till Twiggy idag för 35kr, har funderat på att börja med sele för hon drar så mkt och en dag kommer hon att tvär slita så en kota hamnar fel de kan jag lova så jag tyckte jag kunde få lägga ut 35kr på ett sele efter veterinärbesök och pencellin gick på 993kr, vad gör då 35 kr? :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0