Förvirrad

Har haft främmande i kväll. Dom har nyss åkt dock, Andreas sover sen länge tillbaka för han ska upp och jobba i morgon.
Dock har de dykt upp en massa tankar ikväll, inte dom vanliga tankarna utan andra tankar som gör mej fruktansvärt förvirrad, vist några tankar är väl såna jag brukar få som, vad vill jag med mitt liv?", "vad vill jag jobba med?" plus massa andra tankar. 
Är så förvirrad just nu så jag vet inte vad jag tar mej till, ska i allafall bli skönt att åka upp till Skellefte och träffa alla gamla goingar, jag hoppas även att jag får lite ording på mina förvirrade tankar då.
Nu ska jag i allafall krypa till kojs och försöka sova ska upp vid 8 i morgon och städa huset dock är nedrevåningen klar så de kommer inte ta allt för lång tid sen blir de åka till Malin (Andreas syster) och vara fotograf :)

Bjuder på en gamla bild på mej :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0