Twiggy <3

Nu sitter jag och planerar lite här om Twiggy :)
Om de inte regnar i morgon blir de gå ett appellspår så vi kommer i arbete lite iallafall jag har ju som ingen klöv just nu så de går dåligt att spåra med de men nåt kan jag ju börja med :)
Sen har jag även läst lite om weightpull som jag även är intresserad av att börja med, dock inte tävla bara ha roligt på fritiden med Twiggy så nu ställer jag lite fråger till Linda så jag inte gör på fel sätt från början för de vore ju inge bra, sen har jag ju inte ett riktigt weightpull sele så jag får inte dra nå tung än men kan ju vara bra att veta om Twiggy tycker de är roligt med innan jag köper ett sånt sele åt hon för de är ju inte de billigaste :p
Om nu Twiggy tycker de är roligt blir de nog beställa sele och halsband med hennes namn på till vinter då bör jag kanske ha råd och hon har hunnit vuxit till sej lite mera hon är ju ändå bara 1 år och 2 månader nu så kroppen är ju inte riktigt klar än :p
Jag har iallafall lite planer för "Lillan" nu de hade jag inte tidigare eller ju weightpull har jag tänkt prova på sen hon var liten och nu har hon vuxit till sej så nu vågar jag prova utan att riskera någon skada på hon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0