Tack för att ni finns i mitt liv!

Dagen blev inte riktigt som planerat, tog tag i disken, dammsuga en snabbis sen la jag mej en stund hann väl ligga en kvart sen ringde Tette och vi har då pratat hela dagen, jag har fått några småsaker gjorda medans vi prata, bädda sängen, organisera upp livet nere på rummet lite, (älskling om du nu läser de här, ta reda på dina kläder i soffan som har legat ett bra tag nu :p)
Sen gick jag ut för att smörja "Bebis" tassar hon får stora spricker i tassarna så jag måste försöka hålla efter lite gran annars blir hon lite öm jag passande även på att klippa klorna sen blev hon galen, hon sprang runt, runt, runt och fram och tillbaka på gräset, upp i soffan ute och föll ner hon var galen men hon får mej att skratta och hon verkade då ha kul, just nu ligger hon då däckad just innanför dörren :)

Tjejen som får mej både att skratta och gråta men som alltid finns vid min sida då jag behöver <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0