Snart är de bye bye skellhell

Kommer hem vecka 35 (sista veckan den här månden) sen flyttar jag hit ner till fucking åmål och startar nytt med min underbara Andreas och Twiggy :)
Tänkte försöka hinna med en avskedfest då jag kommer upp men vet inte riktigt hur men ni som vill träffa mej en sista gång kan ju höra av sej, kommer dock att komma dit upp någon gång under vintern med men som sagt jag kommer inte hem så ofta.
Ska även försöka vara i stan en hel dag och på kvällen om någon vill ses och inte tar sej till bure så ni åtminstone får en chans. Men jag förstår om de inte är någon som vill säga hejdå :p
Så nu vet ni det, så kom inte och säg att ni inte säga att ni inte visste :p

Pusspåer underbara vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0