Skadad... :(

Twiggy lyckades givetvis skära upp stora trampdynan igår då vi var i skogen.
De var inge jätte allvarligt, de var ett väldigt fint skär-sår så jag tvättade upp det och bandagera om hennes lilla tass så de inte skulle komma in så mkt smusts, och eftersom att vi var på fest (kräftskiva) igår kväll var hon och Rocky ensamma hemma och hon hade tagit av bandaget då vi kom hem med de gjorde inget.
I morse släppte jag ut hon i linnan utan bandaget genom att såret hade hunnit dra ihop sej så bra på natten men sen så hade min kära karl glömt att hon var skadad så han släppte Twiggy och Rocky så dom fick busa så de var bara tvätta upp de igen och bandagera igen men nu i natt är hon då utan och ska även få vara utan i morgon på dagen de ser så fint ut jag ska tvätta upp de efter varje promenad så de håller sej rent i allafall. Men hon har då inte ont eller nåt och de är ju bra.
Så nu har jag då skrivit nåt!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du haft en trevlig dag! =)

2010-08-22 @ 21:59:02
URL: http://ceciliav.se
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-08-22 @ 22:18:28
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0