Pust

Vet inte riktigt vad jag ska skriva men hade en jätte trevlig kväll i lördags så jag tackar för den :)
Det märks vi går mot mörkare tider jag mår sämre och sämre för varje dag, bröt ihop två gånger igår och har ingen aning om varför. Det kommer ju blir bättre jag kommer börjar må bra men frågan är när just nu så vill jag bara sova bort dagarna, tänkte satsa på det dom kommande dagarna men just i dag har jag saker att göra så snart ska jag ringa Tette och ta tag i jätte berget med disk.. pust, sen efter de ska jag dra igenom dammsugaren en snabbis, jag  förstår inte hur de kan bli så mkt hundhår :p
Nopp nu ska jag ta tag i livet en stund vi hörs puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0