Lite lat

Idag är de torsdag, fan jag som har onsdag idag, jaja.
Jag måste bara få berätta, igår kväll då jag skulle sova så låg givetvis Twiggy i sängen och hon låg och tvättade sin tass men hon var inte nog inte riktigt nöjd med där tassen låt så hon tog tassen i munnen och flyttade den :p
Jag är i allafall nyuppstigen just nu och jag har även Rocky idag, alla jobbar. Jag hoppas de slutar regna snart så man kan gå en sväng utan att bli dygnsur men annars får jag då gå ändå med dom en kortare sväng iallafall :p
Imorgon är de kalas :p Kristina (andreas mamma) fyller år och eftersom alla jobbar ska jag städa upp huset, sen på lördag åker vi norr ut :p Första stoppet lugnvik hos syster och där stannar vi en natt så Andreas inte behöver köra hela vägen, de tar ändå bara ca 4 timmar därifrån men ändå :p Sen söndag så kommer vi hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0