Jag är så duktigt :)

Tog en sovmorgon i morse sen då jag klev upp åt jag frukost sen så var jag igång.
Jag började med att byta sängkläder och bädda sängen sen drog jag fram dammsugaren och sen skura jag.
Jag la även in den nya mattan efter jag hade gjort allt, sen gick vi en sväng med Twiggy i skogen på ca 40 minuter och då vi kom tillbaka så skurade jag på toan sen nu sitter jag här och väntar på att de ska blir lite varmvatten så man kan duscha :)
Så nu hoppas jag eftersom jag gjort att de att jag och Andreas kan ha myspys kväll ikväll och kanske ta en promenad tillsammnas med Twiggy för han tänkte att jag bara skulle bädda rent i sängen men nu är ju kvällens planer redan gjorda hehe :p

Jag tänkte även påminna folket att nästa helg kommer vi upp till skellefte och jag är bara hemma tills den 4 september alltså lördagen efter vi kommit hem. Den fredagen kommer de vara avskedfest för dom som vill träffa mej innan jag åker sen går de säkert ses under veckan jag är hemma med för er som vill/inte kan komma på festen. :)

Sommar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0