Jag är ett lik...

Fy fan dom senaste dagarna har jag känt mej som ett lik, min kropp har energi och vill göra saker men min skalle hänger inte riktigt med.. :/
Iallfall har jag bytt foder på Twiggy för hon har matvägrat så mycket nu och det ser ut som jag inte ger hon mat, man ser typ revbenen på hon och så ska de inet vara och nu då jag håller på byta har hon börjat äta igen. Hon får 3 gånger/dag för att först trodde jag att de kunde vara att de var för mycket mat i skålen men nää inte de heller men jag tänkte iallafall att jag fortsätter med 3 gånger/dag. Hon äter i allafall upp all mat nu på direkten utan några problem så de verkar ju vara en höjdare de nya foderet :p
Jag köpte även foderet som var för lite mera aktiva hundar för jag och Kristina kom underfull med att hon är ganska aktiv speciellt nu då hon får vara lösa i skogen sen har jag även fått låna en sele nu så nu jävlar ska vi börja arbete :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0