Fredag den 27/8

I morgon börjar den långa resan hem till skellefte, ska bli jätte kul att få komma hem en vecka. Jag har faktiskt lite hemlägtan, de är ju som första gången jag har rest så lång utan mamma och pappa :p
Jag trivs jätte bra här nere, dock har jag ju inte så mycket att göra på dagarna men så är de att vara arbetslös och bo i skogen :p

Måste bara berätta igår kväll hade jag lite svårt för att sova och just då jag höll på somna tror jag de var en grävling som sprang in i fönstret och inte bara en gång heller jag funderade på att stiga upp och titta men jag hade väl fått en hjärtattack om jag stod ansikte mot anskite med en grävling dock en glasruta i mellan men ändå :p

Jag vet som inte rikigt vad jag ska skriva, jag berättar just mest om Twiggy men tänkte försöka att skriva mera om annat också :p
Ge gärna förslag på vad ni vill jag ska skriva om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0