En månad <3

Idag har jag och Andreas varit tillsammnas en månad och de blir bara bättre och bättre för varje dag som går :)
Älskar dej Andreas <3

Var ute på en morgonpromenad i morse och då passade Twiggy på att ta sen ett lerbad, snacka om att bli mer och mer hund för varje dag, då hon var yngre då hatade hon vattenpölar, lerhål och andra geggiga saker på vägen men nu dyker hon typ i alla hon hittar, de var dock inte lika kul då hon fick för sej att rejsa rak igenom leran då vi gick just breve.. men jag älskar hon ändå för varje sekund hon finns i mitt liv <3

Mm härligt med lerbad             "Jag kan flyga, jag är inte rädd" :p
      


Kommentarer
Postat av: linda

Jamen jag kämpar för fullt för att bli frisk juu! :D Men innan du är hemma så lovar jag att jag är frisk!

2010-08-19 @ 17:10:13
URL: http://lindaaerikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0