"De kunde ha varit värre"

Andra dagen jag mår piss nu, igår började dagen bra i allafall men i morse då jag vakna ville jag bara krypa ner mer under täcket och gosa med Twiggy hela dagen men som alla vet en hund kan inte hålla sej hel dagen så de var bara stiga upp och ut med hon sen tror jag hon vet att jag mår dåligt för hon matvägrar, igår åt hon lite i allafall men idag har hon inte ätit nåt och hon ser jätte ledsen ut hel tiden och de gör ju inte mitt mående bättre heller. Vill ju att min "bebis" ska må bra. Just nu ligger hon i allafall på mina ben i soffan och snarkar (riktigt mysigt) ska starta en film snart tror jag, jag har ju varit duktig och diska bort allt så jag förtjänar att krypa ihop och må gott en stund :)

Jag och Twiggy i båten :)

Bara för att jag gillar min ansiktuttryck :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0