Dagens speciall :p

Väckaren ringde 08,15 i morse, då var de vara kliva upp för vi skulle till karlstad.
Twiggy var då rastad och klar då jag steg upp så de vara bara att fixa till håret och fika sen fick hon kissa en till gång innan vi åkte.
Vi var en snabbis in på ikea, vi hade inte fått med oss allt, eller jo de hade vi men de var några saker vi ville köpa mera av, Andreas ville ha mera lampor, sen jag hade hitta söta små påsar eller vad man kan kalla de, de är som krogar fast påsar så jag köpte några mera, väldigt praktiskt må jag säga.
Vi var i allafall hemma vid 2 och då  tog jag de lugnt och nu är jag hemkommen från en skogpromenad med Twiggy och givetvis tog jag med kameran så de kommer som vanligt in kort på hon :p 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0