Trötter

Nu är de inge kul längre, sover inte på nätterna och livet är allmänt blä.
Just nu de enda som håller mej uppe är att jag går på smärtstillande så jag slipper ha ont i kroppen och de är ju bra, men jag har mått illa över en månad nu, även före jag börja med smärtstillnade så jag tror inte att de är deras fel annars kan man få lite krångel med magen av smärtstillande.
Jag försöker leva normalt och göra de jag brukar på dagarna men dock slänger jag in en eller två timmars sömn efter lunch för att orka med kvällen jag är så trött.
Nu är de snart midda (hoppas jag) sen blir de ta ut Lillan en stund sen blir de att gå på cafet en sabbis så jag gör nåt sen funderar jag allverligt på att duscha upp Lillan ändå hon är i löpen för hennes vita bringa är inte vit längre den är grå så hon är jätte skitig. Men som sagt får se vars min ork bär, nu är de ju inte allt för jobbigt att duscha hon de är som bara pek in i duschen och säga "gå in" sen så står hon där tills man är klar med hon men torkningen är ju en annan femma.


Twiggys första dusch, 4 månader gammal :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0