ooops, fest igen

Då råkade bli så att man ska festa på i morgon (fredag) igen, men Linnea fyller faktiskt 18 och ska ut på krogen men hade ingen förfest så då var man ju tvungen fixa de annars blir de så jävla dyrt på krogen för hon :P
Är då rå peppad på fest, men vet dock itne hur jag tar mej hem, har sovplats i stan men jag vill gärna vakna bakis hemma de är lite bekvämare bort sett från att sover jag hemma måste jag upp tidigt med lillan sen kom jag på jag kommer nog inte ha med nå pengar så jag tar mej hem med buss på lördag. måste nog ta med de utifall att.. :o

Från de ena till de andra lillan har skadat sej "tån" hundar har  hon har lyckats att riva sönder båda två, hon har inte ont eller nåt men inte bästa årstiden direkt att göra illa sej på, lerigt och fuktigt + att hon surar då vi är i stallet för att hon inte får vara ute och busa och de är synd för hon gör av med så mkt energi då men jag vill inte att hon får en infektion, blir så dyrt hos vet då :( tvättar de varje gång vi varit ute och tvättar även med baktieriedödande så jag hoppas de läker bra, de har då blivit en fin hinna på för att vara så nytt. Så vi håller tummarna :)

Ska snart ta och sova är rätt trött har varit i gång hela dagen så :P
Men är de nån som känner sej snäll och vill hämnta mej fredagnatt i stan och köra mej till bure kan ni väl mitt nummer? :P'


Synd om min lilla bebis men hon har sluppit bandagen i dag men hon vill gärna vara där och slicka hela tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0