måndag

Underbar dag nästan,
blev lite sova tack vare att min kära hund har levft om hela natten sen så blev jag lite grini på hon men efter vi gick och träffade emma och mira i morse har dagen bara flyttit på, twiggy skötte sej JÄTTE bra i kopplet jag är förvånad och de fortsatte hela dagen :)
Slutade iallafall med att emma åkte på jobbet och jag fick ta mira med under dagen och sen ringde jag emma w så då gick på vi hundcafet och fikade sen gick vi til mej och flyttade ut kelly på balkongen eftersom att jag tror jag blivit allergiker mot hon sen satt vvi oss där och spelade kort ett tag sen for emma hem och då jag gick jag en lång sväng med dom små liven :)

Ska bli duktigare på att ta med kameran och ta mera kort var ju en galning förut på att ta kort men inte längre :(


Gamla kort från hällerna i burvik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0